• وبلاگ : .:: رويش عشق ::.
  • يادداشت : ما و ماجراهاي اين روزها
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام به شما دوست زحمتکش وبلاگ نويس اميد وارم حالتان خوب باشد و در تمام مراحل زندگي موفق باشيد بنده مي خواهم وب سايتي را خدمتان معرفي کنم که به راحتي از مزاياي کسب درامدي ان استفاده نماييد بدون هيچ مشکل و دردسري از تمام لينک هاي سايت خود کسب درد امد کنيد . توضيحات سايت اصلي

    اپيزو يک سايت کوتاه کننده لينک مي باشد که شما مي توانيد از آن براي کسب درآمد از لينکهاي دانلود يا هر لينک ديگري استفاده نماييد .

    وقتي شخصي لينک اپيزو ايجاد شده شما را باز کند پس از مشاهده تبليغ و زدن روي دکمه ردکردن تبليغ يا لينک مورد نظر به لينک اصلي مورد نظر شما هدايت مي شود . زمان انتظار هر کاربر در صفحه اپيزو کمتر از 10 ثانيه بوده و به ازاي اين 10 ثانيه انتظار و مشاهده تبليغات بنريست که اين مبلغ به حساب شما اضافه مي گردد . لازم به ذکرست رد کردن لينک اپيزوي شما توسط خودتان درآمدي ندارد و بايد ديگران لينک شما را باز کرده و رد تبليغ کنند تا درآمد محاسبه گردد . براي مشاهده صفحه رد تبليغ روي لينک زير کليک نماييد :
    نمونه لينک اپيزو به همراه تبليغ



    در اپيزو شما مي توانيد تا 130 ريال به ازاي هر بازديد کننده يکتا (IP) در روز درآمد داشته باشيد در واقع از هر بازديد حقيقي 20 تا 30 ريال بسته به اوليت بازديد و مجموعا 5 بار در روز از هر IP درآمد کسب خواهيد کرد و پس از رسيدن به 10 هزار تومان درآمد شما بصورت اتوماتيک به حساب شما واريز مي گردد .



    نحوه محاسبه قيمت هر بازديد و درآمد

    بازديد اول يک نفر 30 ريال

    بازديد دوم همان شخص 20 ريال

    بازديد سوم همان شخص 30 ريال

    بازديد چهارم همان شخص 20 ريال

    بازديد پنجم همان شخص 30 ريال

    مجموعه 130 ريال براي هر نفر در هر روز

    در صورتيکه فقط 1000 نفر بازديدکننده در روز داشته باشيد و هر بازديدکننده فقط 5 لينک را مشاهده کند درآمد شما روزانه 130000 ريال و ماهانه 3900000 ريال خواهد بود . سقف درآمد روزانه اپپزو براي وبمستر صاحب لينک محدوديتي نداشته و شما مي توانيد به ميزان کل بازديدکنندگان حقيقي خود درآمد داشته باشيد .

    مراحل کسب درآمد در اپيزو بصورت زير مي باشد :

    1- عضويت در سايت

    2-ورود به سايت و کوتاه کردن لينک هاي سايت خود يا لينکهاي ديگر با استفاده از لينک ساز هوشمند يا بصورت دستي

    3-اضافه کردن لينکهاي تبديل شده به سايت يا کدهاي لينک ساز هوشمند و يا به اشتراک گذاري لينک اپيزو ايجاد شده در شبکه هاي اجتماعي و يا سايتهاي پربيننده ديگر

    4-اکنون به ازاي هر بازديد که از لينک اپيزو ايجاد شده توسط شما شود مبلغي بين 20 تا 40 ريال و مجموعا از هر آي پي در يک روز تا سقف 130 ريال به حساب شما اضافه ميگردد .

    5-تکميل پروفايل و دريافت درآمد پس از رسيدن به حداقل موجودي 10 هزار تومان بصورت اتوماتيک و بدون نياز به ثبت درخواست .

    کليه پرداخت ها هر هفته روزهاي دوشنبه انجام ميگردد .