• وبلاگ : .:: رويش عشق ::.
  • يادداشت : واکاوي قتل روح الله داداشي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 15 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام فاطمه بانو
    بس که دلتنگم اگر گريه کنم مي گويند قطره اي قصد نشان دادن دريا دارد...
    محرمم داره مياد همه ي دلخوشيم به دل تکوني محرمه...!آ ه ه ه

    + همکار 


    پس کي به روز ميشي؟

    هر دفه سر زدم روح الله خدا بيا مرزو ديدم

    واقعا قابل تامل و تاسف اور است...

    ممنون از حضورتون.بروزم.


    در برهه بيداري هاي اسلامي در منطقه خاورميانه ، ضعف موجود در تشكل هاي دانشجويي خود را به خوبي نمايان ساخت و طرز فكر برادران صاحب جايگاه كه در چندين سال گذشته به يك منش فكري تشكل پرستي تبديل شده بود ، تنها دود حاصل آن به چشم مردم بي دفاع منطقه رفت ، بعد از ديدار رهبري عزيز با تشكل هاي دانشجويي بر آن شدم كه يك مقاله بايگاني شده خود را كمي پرورش دهم و با نام " تشكل هاي با چاشني خنثي " به پيشگاهتان تقديم كنم ، باشد كه مورد استفاده قرار گيرد .

    ((سربازان خودسر امام زمان ))

    + گمنام 
    يک چريک خيلي قشنگ بود ولي متاسفانه هيچ ربطي نداشت.
    + نسترن 

    واقعا ميشه گفت که يک فاجعه بود من خودم تا دو سه روز باورم نميشد.يعني اول از تلويزيون بيگانه شنيدم فکر کردم که دروغ و شلوغ بازي هميشگيشونه.اخه بي معرفت ها به گونه اي القا مي کردن که گويي خود مرحوم داداشي مرتکب قتل شده.انگار وظيفشون به جاي خبر رساني وارونه کردن خبرهاست.گرچه چيز جديدي هم نيست. اما وقتي در تلويزيون خودمون ديدم جا خوردم..

    از خدا ميخواهم به حق همين ماه عزيز در قرين لطف و رحمت خويش قرارش دهد.

    + اسلامي ميانجي 


    بنام خدا

    يك اتفاق ساده ؟!!!!!، چه راحت دولت محترم از خون يك جوان قهرمان ملي ميگذرد و ميخواهد سرپوش بر روي اين قتل عجيب بكشد .چرا!!!

    چگون ممكن است يك نوجوان معمولي بتواند يك قهرمان قدرت و اهنين را به سادگي يك گنجشك بكشد ؟؟؟ حتي اگر چاقو هم داشته باشد . هر ضربه دست قهرمان ميتوانست گردن ان نوجوان تبهكار را بشكند. واقعا به اين سادگي غير ممكن است !!!!!...

    يقينا توطئه بسيار بالاتر از اين حرفهاست . و پوشاندن واقعيت چه مشكل . مرد اهنين ايران كه از مخالفين گروههاي مافيائي و مواد مخدر حاكم بر محله حصارك پائين كرج (جالب توجه قوه قضائيه و نيروي انتظامي و دولت محترم )بود ، در بند انها اسير و شهيد ميشود و دولت براي عدم بروز تنش اجتماعي قهرمان ملي را در حد يك لمپن پائين اورده و كل ماجرا را به يك دعواي ساده ولگردها تعبير ميكند و قضيه را تمام شده ميپندارد . در صورتيكه اين احتمالا ابتداي جنايتي بزرگتر با ابعاد ملي خواهد بود .

    + commentor 
    movafegham
    + commentor 
    movafegham

    http://1175.blogfa.com/post-958.aspx
    تصويرکمتر ديده شده نماز پير مراد مسلمانان حضرت امام خميني (ره)

    با سلام بر شما و دوستان

    اين ريشه در سهل انگاري و يا وجود دست هايي در قوه قضاييه مي باشد که به اندازه کافي حاضر نيستند هزينه چنين رفتار هاي ناجوانمردانه را بالا ببرند حمل سلاح سرد به راحتي توسط ناجوانمردان که حتي ادعاي وفاداري و مردانگي مي نمايند صورت مي گيرد و ما مي بينيم قوه قضاييه از کنار چنين مسائلي خود را به نديدن مي زند و تنها به قوانيني در مورد چنين موضوعي در ليست قوانين خود راضي شده اند

    با مطلب:

    "خطر مصباح مداري سايت هاي رجانيوز و ..... در مورد وقايع اخير"

    به روز مي باشم. حتما" مطالعه بفرماييد.

    سلام
    سئوالات جالب و قابل تاملي رو مطرح کرديدممنون...

    فرارسيدن ماه رمضونو تبريک ميگم ... التماس دعا ... يا علي